pirmdiena, februāris 27, 2006

Dzīve

Cilvēka dzīve tomēr ir tik interesanta. Kas nosaka to, ar kādiem cilvēkiem es savas dzīves laikā tikšos un ar kuriem nē? Tas taču laikam ir nenormāls gadījuma process. Bet tik interesanti.

Slimnīcā katru dienu katram slimniekam, kuram ir spējas kustēties ir jāvingro, nu ķipa visādi elpošanas vingrojumi, etc. Un tagad tas tika organizēts, tā ka pie katra slimnieka individuāli nāca cilvēciņš, kur tad attiecīgi rādīja kā vajag vingrot. Pie manis nāca viena smuka meitenīte. Damn, laikam jau nekad viņu vairs nesatikšu.

4 komentāri:

Anonīms teica...

Nu dzīvē lielākoties viss ir paša rokās..Reti, reti un pavisam neilgu laiku- arī dakteru. Tā ka saņemies. Mana lapiņa ir daudz trūcīgāka, bet ar smukāku nosaukumu www.dakteris.lv

Unknown teica...

Baigi laba doma par dzīvi dakteru rokās - paldies!

Nosaukums jau tiešām bezgala smuks :)

Anonīms teica...

Es sēžu pie higiēnistes un izlasu vārdu tad draugos sameklēju :)
Daudzus es tā var apskatīties :)

Unknown teica...

Bet te ir šaize, ka es viņai vārdu nezinu, ko es savā kautrīgumā nepaprasīju. Vārdu es pat laikam zināju un aizmirsu, bet uzvārdu gan es nezinu.

Mēģināju jau meklēt pēc Stradiņa slimnīcas, bet neizdevās. Bet atradu tur savu dakteri :)