pirmdiena, februāris 27, 2006

brovzeri

Atkal ar FireFox nevar apskatīt draugos bildes galerijās. Nācās IE iedarbināt. Bļin, tomēr secinu, ka IE ir ātrāks par FF. Skaudība pārņem. Varbūt pamēģināt Operu?

4 komentāri:

Anonīms teica...

Es mājā tikai caur Mozillu draugos eju un man it kā visu rāda. Vai arī es neko nesaprotu kas ir Mozilla un Firefox.

Unknown teica...

Ar Firefox es saprotu Mozilla Firefox pārlūku.

Nu man albums draugos izskatās šādi:

FF_draugiem_albums1.png
FF_draugiem_albums2.png

Es pat speciāli izmēģināju arī ar Mozilla Firefox Safe Mode, lai izslēgtu varbūtību, ka kāds Extensions tur to visu čakarē.

Bet tad anyway tā likam ir vaina kaut kur manā galā, strange :(

Anonīms teica...

Man visu rāda....

Unknown teica...

Uztaisīju Firefoxā jaunu profilu, un tagad man arī visu rāda :P