otrdiena, oktobris 16, 2007

Emocionālais streiks

Jā, tiešām grūtākais periods. Ar prātu jau es visu saprotu, ka viss ir OK, ka viss ir 100% pareizi. Bet emocionāli brīžiem sākas lomkas, sajūta, ka tas ir nepareizi, ka es zaudēšu daudz vairāk nekā iegūšu.

Ja es lietotu alkoholu, tad šobrīd es noteikti to darītu, lai atslēgtu domāšanu (un emocijas). Jo šobrīd viss ir jau tik tālu, ka es pats jau vairs neko nevaru iespaidot, viss notiek pats no sevis. Sajūta kā pirms operācijas ar narkozi. Gribās, lai ātrāk viss notiek un pamosties jau tur - jaunajā vidē. Šis pārejas periods tiešām tikai nogurdina prātu.

Protams iespaido komunikācijas trūkums, bet pats izvairos no tās. Drizāk gribās izslēgt telefonu, skatīties griestos un neko nedomāt.

Būs labi. Rīt jau būs atlicis par vienu dienu mazāk, kas protams ir labi.

Šā brīža mūzikālā izvēlē:
1. Placebo - Running Up That Hill (4:57)
2. Placebo - Centrefolds (5:01)
3. Alexi Murdoch - 12 (6:50)
4. Moby - At Least We Tried (4:08)
5. Justin Timberlake - My Love (4:36)
6. The Streets - Blinded By The Lights (4:44)
7. Massive Attack - False Flags (5:40)
8. 50 Cent - Ayo Technology (Feat. Justin Timberlake & Timbaland) (Prod by Timbaland) (4:08)
9. Kondencuotas Pienas - laura is a lounge lover (6:41)
10. The Killers - Mr. Brightside (3:43)

Nav komentāru: