otrdiena, aprīlis 29, 2008

kad emocijas ir nedaudz virs kritiskā sliekšņa

Interesants laiks. Dzimšanas diena ir nosvinēta. Nosvinēta ar cilvēkiem, kurus iepazinu pirms trīs mēnešiem vai pat tikai pirms mēneša. Bet jāatzīst, ka viņi man šobrīd ir mani labākie draugi. Vai tiešām ir tik viegli pielāgoties?

Gudri cilvēki saka, ka attālums nešķir. Joprojām neticu. Attālums neļauj pieskarties, neļauj ieskatīties acīs un atbildēt uz smaidu. Tie jau tikai sīkumi, bet viss sastāv no sīkumiem. Laimei nevajag lielas lietas, laimei pietiek ar pašu mazumiņum. Cik pārsteidzoši maz vajag, lai sajustos laimīgs. Skaists rīta skrējiens un laime visai dienai - vēl pierādījumus?

Saņēmu ļoti labu novēlējumu - skaitīt draugus, nevis gadus. Precīzi ;)

Paldies Jums visiem par sveicieniem!
Un īpašiem cilvēkiem īpašs paldies ;)

7 komentāri:

es_pate teica...

un tagad Tu saproti mani, kad attālums, kas nav viena lidojuma attālumā var cilvēkus atsvešināt, jo sarunas nekad nedod tādu emocionālo piesātinājumu, kā vienkāršs apskāviens vai pieskāriens..par pārējo nerunājot...

Unknown teica...

sapratu to jau no pirmās dienas šeit esot

es_pate teica...

bet redzi..pašam ir jādodas prom,lai to saprastu..;-) <-neņem ļaunā!!!

Olga teica...

ir pagājis mēnesis, bet es gan vēl naivi ticu, ka attālums nešķir. ir cilvēki, kurus jūt tāpat kā esot blakus, esot mājās.

es_pate teica...

Olga..padzīvo 7 mēnešus prom..tad parunāsim.. ;-)))

Unknown teica...

Ir jāpiekrīt - mēnesis nav nekas, tas vēl vairāk satuvina. Vēlāk gan kaut kas mainās. It kā beidzas, bet mēs jau zinam, ka nekas tā vienkārši nebeidzas.

Pāreja citā līmeni, citā jūtu līmenī, kas vairāk atklāj Tevi sev pašam. Viss kļūst kaut kā daudz plašāks, vispārīgāks, pamatīgāks. Var atļauties vairāk, daudz vairāk, saglabājot atklātību, kas ir pamats visam.

P.S. Paldies par saiti :)

es_pate teica...

tieši tā..pilnīgi piekrītu visās niansēs pēdējam komentāram.. :-)