trešdiena, jūlijs 07, 2010

Uzredzēšanos jaunā vietnē

Izrādās šajā blogā esmu jau rakstījis 7 gadus. Šo 7 gadu laikā esmu saražojis 250 ierakstus. Nav daudz, bet tas daļēji tāpēc, ka paralēli rakstīju arī Sviesta cibas blogā.

Lūk šodien esmu nolēmis pārcelties uz jaunām mājām. Galvenokārt tāpēc, ka Blogger piedāvātais serviss mani vairs neapmierina. Jāatzīst, ka šo 7 gadu laikā neesmu jutis īpašu izaugsmi un pārmaiņas. Galvenais, kas man šeit pietrūkst ir statistika - gan par to, ko es rakstu, gan par to, ko citi šeit lasa. Varu tikai apmēram minēt mana bloga lasītāju skaitu. Līdz šim tas likās nesvarīgi, bet tomēr nolēmu, ka vēlos kaut ko labāku un pilnīgaku.

Pirms pārvākšanās jau bija tāda sajūta, ka būs jāpārceļas uz WordPress. Tik populārs tas ir jau kļuvis. Atri pameklēju internetā, kas tiek ieteikts kā bloga platforma. Blog Services Review ir smuks blogošanas platformu salīdzinājums. Neesmu pārsteigts ieraudzīt Wordpress kā līderi šajā apskatā. Blogger ierindojas 4. vietā un LiveJournal (uz kā bāzes ir veidots klab.lv) 9. vietā. Atri pārbaudīju, vai WordPress piedāvās bloga statistiku (protams, ka jā) un sāku reģistrācijas procedūru.

Pirmās pārdomas pie jaunā bloga nosaukuma. Nolēmu turpināt tradīciju un jaunā bloga nosaukumam izmantot kādas Metallica dziesmu nosaukumu. Šoreiz izvēle krita uz "The Unnamed Feelings" - domāju būs atbilstošs.

Patīk, ka WordPress piedāvā iespēju importēt saturu no citiem blogiem - tai skaitā arī no Blogger. Tātad visi 250 šī bloga ieraksti (ar visiem komentāriem) jau veiksmīgi ir pārceļojuši uz jaunajām mājām. Žēl, ka no klab.lv tā nevar izdarīt. Gan jau ka var, bet neesmu vēl atradis veidu kā.

Tātad iesaku ielinkot šo saiti djhurio.wordpress.com grāmatzīmēs un tiekamies tur. Lai jauki!

2 komentāri:

vimba teica...

Lai veicas jaunā vietnē ;)

Anonymous teica...

Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014