svētdiena, janvāris 13, 2008

Pastaiga

Bija neraksturīgi labs laika - saule un silts, bez lietus, lai dotos pastaigā. Atgriežoties mājās gan sākās prognozētais lietus, bet tas jau vairs nebija būtiski.

Ejot gar Bristoles kanāla krastu, radās doma par sašaurināto pasauli. Kreisajā pusē ūdens, labajā - vairākus metrus augsta akmens siena, virs kuras ir pasaule, bet tā paliek neredzama. Tātad esmu tikai es un akmeņainais krasts.

Bristoles kanāls
Foto
Karte (jāatzīmē, ka karte nav precīza, jo es jau negāju pa autoceļiem, maršruts bija gar pašu krastu).

3 komentāri:

Anonīms teica...

Skaisti, bet varbūt ieliec karti ar vietu,kur precīzi tajā pilsētā dzīvo..!:-)
[es_pate]

Unknown teica...

A burtiņš aptuveni parāda, kur dzīvoju.

Centrā ir mana māja

Anonīms teica...

o.k...sapratu :-)
[es_pate]