pirmdiena, janvāris 21, 2008

preKorn

Atkal esmu pārņemts ar Placebo. Man neko citu nevajag. Mūzika jebkuram garastāvoklim, lai arī man vispār neeksistē tāds termins kā garastāvokļa mūzika.

Bet Korn būs labs (live in Cardiff, trešdien). Ir jābūt. Es būšu laicīgi, es būšu pirmajā rindā, es būšu centrā, es tur būšu ar visu sevi, ar visu savu būtību, es atdošos pilnībā - ir vērts.

Izlasīju Lindas Strengas "Eņģeļa spārni debesīs". Patika, bet pārāk ātri izlasīju, būs jāizlasa vēl.
"Bailes nevar būt vienlaikus ar mīlestību!"

2 komentāri:

Anonīms teica...

kā Korn?

Unknown teica...

Feedbacks būs. Kopumā jāsaka, ka apstiprinājās jau zināmais. Uz šādu mūziku tomēr koncertos nepavelkos. Man vajag kaut ko elektronisku.

Bet kopumā bija OK. Pirmajā rindā tomēr netiku, bet izmēģināju koncerta klausīšanos no dažādām vietām.

Un pirmo reizi pēc koncerta nopirku vienu no tiem krekliem :)