svētdiena, jūnijs 29, 2008

In Search of a Midnight Kiss

In Search of a Midnight Kiss

Tik laba filma sen nebija redzēta. Tik atbilstoša, tik atbilstošā brīdi. Noteikti pēdējā laika (gada) labākā redzētā filma. Nezinu, vai var tā vispārināt, bet iespējams labākā amerikāņu filma, ko esmu redzējis. Pat nezināji, ka amerikāņi ir uz kaut ko tādu arī spējīgi.

Jūtu ķīmija
Skaisti cilvēki
Domas bez robežām

5 komentāri:

es_pate teica...

kamēr es vēl tādu LV sagaidīšu!:-((

Unknown teica...

Seko līdzi kino "Rīga" vai Kino galerijai, jo šī filma drīzāk tur parādīsies. Šis vairāk ir alternatīvais kino.

davix teica...

filmas var negaidīt, ja izmantojam torrentus ;)

pietam, ja tā filma ir vairāk kā alternatīvais kino, kas nav paredzēts kā fons masveidīgai popkornu graušanai un alus dzeršanai kino, tad tā filma arī var nemaz neparādīties LV kino teātros.

Unknown teica...

Torentos nav, bus jaskatās pie Tevis :)

es_pate teica...

es ar uzreiz iečekoju,ka torentos nav! un Rīgā arī šaubos vai būs!:-/