pirmdiena, jūnijs 16, 2008

Pārrāvums kompozīcijā

Paldies Mammai, Tētim, Dāvim, Tetamammai, Tetam, Krišjānim, Andrim, Dacei, Agijai, Ilgai, Ievai, Jurim, Sandrai, Inetai, Marikai, Jānim, Agnesei, Didzim, Laurim, Raitim, Anitai, Kristīnei, Baibai, Jorenam, Dagnijai, Teodoram, Inesei, Baibai, Ingai, Baibai, Jānim, Ingai, Ērikam par lieliskajām brīvdienām Latvijām. Jūs darījāt tās skaistas.

Jāatzīst, ka nonācu pie secinājuma, ka 2009.gada oktobrī gribēšu atgriesties Latvijā. Tik ļoti es Jūs visus mīlu, ka nevaru bez Jums dzīvot :) Un ir sajūta, ka man ir vajadzīga Latvija un Latvijai esmu vajadzīgs es. Ļoti patīkama sajūta, zināt vienu soli uz priekšu.

Ar sveicieniem,
Mārtiņš

3 komentāri:

es_pate teica...

paldies..;-) gaidīsm atpakaļ..

Anonīms teica...

yippī!
Kr.

Olga teica...

kā man patīk šis ieraksts!! par visiem iepriekšējiem visvairāk!!! :)