trešdiena, janvāris 28, 2009

Beziedvesmas laiks

Nu jā, nav šobrīd iedvesmas gandrīz nekam. Nav iedvesmas skatīties filmas. Kaut gan nekad tāda iedvesma īsti arī nav bijusi. Mūzikā arī neko jaunu neatrodu un viss vecais ir jau kā apnicis.

Vienīgā mūzika, kas šobrīd saista ir NIN (Nine Inch Nails). Es zināju, es to tiešām jutu, ka tā ir mana mūzika, bet ceļš uz to bija tiešām ļoti garš. Jo nepamanīt NIN ir gandrīz neiespējami, bet pamēģinot to, tā nekad neiesēdās manī, tā nekad neuzrunāja mani. Daudz kas mainījās pēc Ghosts I-IV, jo tā man bija atslēga uz NIN un Trentu Reznoru. Šobrīd palēnām atklāju ar vien vairāk un vairāk manas mūzikas tur. Garākā priekšspēle, lai iemīlētu šo mūziku ;)

Nu jā, iedvesma slēpot, bet tas jau šobrīd liekas pašsaprotami. Dīvaini, ka pat brauciens uz Austriju mani pagaidām tā pa īstam nesaista. Pietrūkst, lai būtu īstās sajūtas. Bet šis man liekas būs no tiem pasākumiem ar labu pēcgaršu. Tā, ka ar šo arī viss būs OK.

Sajūta, ka garīgās domas ir paņēmušas brīvdienas.

Cerot uz pārsteigumiem...

Nav komentāru: