pirmdiena, janvāris 26, 2009

Slēpošanas inventārs

Nu tad beidzot man ir apteveni viss nepieciešamais slēpošanas inventārs. Sarēķināju, cik tas viss kopā maksā un daži komentāri.

Viss sākas ar to, ka es UK nopirku slēpošanas jaku (Trespass). Pirku pat nedomājot par slēpošanu. Vienkārši bija laba cena un likās būs silta un ērta jaka. Jaka tiešām izrādījās lieliska. Un tagad jau tiek izmantota tikai slēpošanai. Cena bija laikam 50 GBP, kas šobrīd latos sanāk 37,65.

Tad īsi pirms jaunā gada vajadzēja ātri dabūt slēpošanas bikses un cimdus. Tie tika iegādāti bez domāšanas un meklēšanas. Gadījās Sportland man kā pirmais veikals. Tur arī šos abus iegādājos. Bikses (Rossignol) izmaksāja 63,99 Ls un cimdi 27,99 Ls (Ziener).

Un tad šodien tika iegādāts pats svarīgākais - slēpes, stiprinājumi, zābaki, nūjas, ķivere un brilles (viss Rossignol). Pēc vairākiem meklējumiem un konsultācijām tomēr izvēlējos Rossignol, jo tas tomēr likās tāds populārāks zīmols. Pirku to visu Aktīvās atpūtas centrā. Tā kā es pirku daudz un visu kopā, tad sanāca sarunāt diezgan smuku atlaidi. Kopā tas viss izmaksāja 355 Ls. Pirms pirkšanas attiecīgo slēpju modeli bija arī iespējams iznomāt un izmēģināt. Nomas maksa (10Ls uz 24h) tika iekļauta kopīgajā cenā.

Tā ka viss kopā tas izmaksāja 484,63 Ls. Nu tad kopā ir jārēķinās uz kādiem 500 Ls. Prieks, ka gandrīz visu šo inventāru es nopirku par LU maksāto stipendiju. Tātad tai ir bijis labs pielietojums :) Pagaidām izskatās, ka vienīgais bikses es esmu nopircis par dārgu. Vajadzēja tās arī pirkt UK, tur tās varētu dabūt pa kādiem 30 GBP.

Visu inventāru pirku ar domu, ka izmantošu to vairākas sezonas. Tapēc piemēram slēpes tika pirktas puscietās, lai derētu arī nākošajai sezonai.

3 komentāri:

es_pate teica...

es laikam slēpotāju lokam tikai nākamajā sezonā pievienošos..:)
veiksmi uz kalna..hmm..un papildus jautājums-kāpēc ne snow-dēlis, bet slēpes..?:)

Unknown teica...

A kāpēc vajadzēja būt dēlim? ;)
Nezinu, man kaut kā gribējās sākt ar slēpēm. Slēpošanas process man kaut kā likās loģiskāks, varbūt tāpēc.
Un arī mana Latvijas slēpošanas kopmānija ir visi slēpotāji, gan jau tas arī kaut ko ietekmēja. Nu tā.
Nu tad tiekamies nākošgad kalnos :)))

es_pate teica...

njā..mans skatiens arī ir slēpju virzienā..kāpēc..hmm..loģiskāks..jā tiešām man arī tas likās loģiskāks!

jap-nākamgad tiekamies kalnos! :)