sestdiena, maijs 13, 2006

Diena#10

Piektdiena.

Laikam esmu bišku pārstrādājies - šī ir jau 10. diena pēc kārtas, jo no rīta sāpēja galva. Un tikai kaut kad pēcpusdienā beidza sāpēt. Rīt man būs brīvdiena, jo braucu ekskursijā. Un tad jau 7dien turpināšu.

Īsumā. Dabūju otru kompīti - 3GHz P4, kurš ir speciāli paredzēts simulācijas eksperimentiem. Vienīgā atšķirība - es patreiz strādāju ar SPSS11.5, bet tur ir SPSS12.0.2. Nācās drusku programmu pielabot, lai tā strādātu arī uz SPSS12. Bet vienalga tas 12. SPSS kaut kāds nestabīls. Ietecams pēc katras programmas izpildes to pārstartēt. Nu tagad tam uzdevu uzdevumu uz 24h. Pagaidām strādā.

Ja neskaita to, ka CSP brūk nost viens svarīgs apsekojums, tad pārējais ir tīri OK ;)

P.S. Gribās "Lost" skatīties.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Par LOST ir sliktas ziņas. Viņu izravēja no DVA servera ārā. Pats dabūju tikai līdz pirmās sezonas vidum.
Par datoru, tev AMD vajadzēja prasīt ;)

Unknown teica...

He, es gudrs būdams visas neredzētās sērijas novilku ;) Bet es jau esmu 2. sezonas pusē, tā ka tev palīdzēt nevaru.

Bet vienā brīdī viņi pārlika to folderi "episodes" no Movies uz Media. Es jau arī toreiz sabijos. Varbūt tu ne tajā folderī skaties?

Par AMD - man nebija izvēles. Un tāpat biju laimīgs, jo ikdienā strādāju uz 400MHz PII.

Unknown teica...

0:/media/Seriali/Episodes/Lost.HDTVrip.Rus/Season.2/