pirmdiena, maijs 08, 2006

Diena#6

Pirmdiena.

Departamentā ierados vēlu - 11:00. Un vispār secināju, ka es gribētu darba laiku no 12:00 - 24:00. Tas man liekas ir visproduktīvākais :)

Šodien principā pabeidzu programmas jauno versiju - tagad tā ir jau verija 3.3. Visas iecerētās fīčas ir implementētas. Pirmie bugi arī ir izķerti. Protams ir vēl sīkumi, kururs vajadzētu uzlabot, bet tie jau ir tikai sīkumi. Pa nakti atstāšu darboties. Rīt sākšu to darbināt uz SILC datiem. Tad jau redzēs, kas sanāks. Vispār programmai ir jāizdomā nosaukums :) Parasti es izmantojos kaut kādus vārdus no filmām ("Nemesis") vai dziesmu nosaukumus ("Fade to Black").

Šodien sarakstījos ar darba vadītāju(-iem). Apmēram izklāstīju, kas no mana darba varētu būt sagaidāms. Secinājām - ja es visu iecerēto paspēšu un komisija nesāks meklēt jaunus matemātiskus pierādījumus manā darā tad būs labi.

7 komentāri:

Anonīms teica...

Da tie pasniedzēji visi ir mazliet pideri, visiem vienmēr gribas kaut kā paspīdēt. Ja ne ar savām atziņām tad ar citu itsevišķi.
Šodien coolā diena iepirku fočiku :) Esmu starā Canon 20D, zuppper!

Anonīms teica...

eu kāpēc nav ierakstu?

Unknown teica...

Būs ;)

Anonīms teica...

Hokeju vairs nevaru paskatīties, tāds bardaks, tiesnesis atklāti izskatās ka ir uzpirkts... Eh, aizgāju spēlēt BF2... viss, pietiks...

Unknown teica...

es pat biju aizmirsis, ka šodien spēle, man tikko čatā par to atgādināja

Anonīms teica...

Ja izlasīsi delfu raksta nosaukumu uzreiz sapratīsi par ko iet runa (spēle)...

Unknown teica...

tie delfi paši ir slimi, ko viņi var rakstīt tādas muļķības?!